تفریحات لذت بخش اطراف برج ایفل
نوشته شده توسط : triptravel

مهمترین امر برای افرادی که به پاریس میروند، بازدید از برج ایفل است. این برج نگین شهر عشاق بوده و به بانوی آهنی معروف است. برج ایفل در سال 1888 توسط معمار بزرگ، گوستاو ایفل ساخته شد. لحظه ای که با این ساخته عظیم که نماد ارزشمند شهر پاریس است مواجه میشوید، زیبایی و جلال آن ممکن است حتی اشک بر چشمانتان بنشاند. حال که به بازدید از برج ایفل میپردازید، بهتر است که با چندی از فعالیت ها و تفریحاتی که در اطراف آن میتوانید انجام دهید آشنا شوید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در اطراف برج ایفل چه چیز هایی انتظارتان را میکشند. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

 

 از پله های برج ایفل بالا بروید و با تاریخچه ی آن آشنا شوید

 

از پله ها بالا بروید تا به طبقه دوم برسید. در نقطه مرکزی این سازه ی فلزی برای خود گشتی بزنید و محو زیبایی، هنر و تاریخچه آن شوید. شما میتوانید با کمک راهنما هایی که در آنجا حضور دارند همه چیز را درباره ی این نماد معروف پاریسی یاد بگیرید. در طبقه اول نیز تعدادی عکس، نقاشی، فیلم و ... وجود دارد که نشانگر یک نگاه کلی بر ساخت و دوره تکامل برج ایفل هستند. پیشنهاد میدهیم که منظره زیبای شهر پاریس را در طبقه دوم این برج به هیچ وجه از دست ندهید. هنگامی که بر فراز این نماد ذرین ایستاده اید، منحصر به فرد ترین منظره از شهر را مشاهده خواهید کرد.

 

 

لذت تماشای ایفل در شب

 

برخی بر این باورند که برج ایفل به هنگام شب در زیباترین حالت خود قرار دارد. پس از غروب آفتاب محیط اطراف آن کمی آرامتر شده و نورپردازی زیبا ای بر اندام ایفل نمایان میشود. ایفل تا نیمه شب میدرخشد و از تماشای آن سیر نخواهید شد.

 

 

یک شب با شکوه بر فراز برج ایفل

 

اگر به دنبال یک تجربه ی لوکس و شیک میگردید، در بالاترین نقطه ی برج ایفل خود را به یک نوشیدنی دلچسب دعوت کنید. در دل ایفل یک کافه قرار دارد که بهترین نوشیدنی ها در آنجا، درست مطابق میل شما سرو میشوند. این مکان تا 10 شب باز است و قیمت نوشیدنی های آن از حدودا 12 تا 21 یورو است. همچنین در اولین طبقه برج ایفل، رستورانی به نام Restaurant 58 واقع شده است که خوشمزه ترین غذا ها را در میان آسمان برای شما سرو میکند. کیفیت غذا و محیط این رستوران بسیار لذت بخش است و قیمت های غذا در آنجا از 39 یورو شروع میشود.

 

 

لذت یک پیکنیک عالی پای برج ایفل

 

دور تا دور ایفل پوشیده از چمن است و خود پاریسی ها عاشق پیکنیک کردن در این فضا هستند. شما نیز میتوانید مرغوب ترین نان ها، نوشیدنی ها و پنیر ها را تهیه کنید و  به سبک خود پاریسی ها،  پای برج ایفل به پیکنیک بروید. دقیقا در کنار ایفل خیابانی به نام  rue Clerواقع شده است که میتوانید خوشمزه ترین غذا ها را در آن بیابید. در این خیابان بهترین خوراکی های پاریسی را خریداری کنید و به پارک Champs de Mars بیاورید و لذت یک شب فراموش نشدنی را در خاطر خود حک کنید.

 

 

 موزه رودین

 

موزه رودین یکی از محبوب ترین موزه های مجسمه در پاریس است. رودین یکی از آخرین مجسمه ساز های زمان خودش بود که در هنر انقلاب بزرگی به پا کرد. مجسمه های معروف زیادی به دست او ساخته شده است. اکثر افراد او را با مجسمه معروفش به نام "مرد متفکر" میشناسند. آثار او سرشار از احساس اند، پس مطمئن باشید که بازدید از این موزه تجربه ی تکان دهنده ای خواهد بود. از برج ایفل تا این موزه تنها 15 دقیقه پیاده روی خواهید داشت. این مکان همچنین دارای یکی از زیباترین باغ های پاریس است که نباید دیدن آن را از دست بدهید.

 

 

قایق سواری کنید

 

برج ایفل درست در کنار رودخانه واقع شده است. پس تا هنگامی که آن اطراف هستید حتما قایق سواری کنید. این قایق سواری به قدری لذت بخش است که کاملا به پولی که بابت آن پرداخت میکنید می ارزد. قایق سواری یکی از بهترین راه های تماشای زیبایی های پاریس است. در این گشت شما کلیسای نتردام، جزیره ها، پل ها و هزاران جزئیات ریز که در دل پاریس پنهان شده اند را خواهید دید که باعث میشود هر لحظه بیشتر عاشق پاریس شوید.

  

 

 

برج ایفل 

 

در این مقاله چندین تفریح و سرگمی جالب را معرفی کردیم که تا هنگامی که به بازدید از برج ایفل میروید از گشن و گذار خود لذت دو چندان ببرید. جالب است بدانید، هنگامی که برای بار اول به بازدید از این سازه ی غول پیکر آهنی میروید، احساسات متفاوتی به شما هجوم خواهند آورد. وقتی مقابل ایفل می ایستید و عظمت آن را میبینید متوجه خواهید شد که چقدر کوچک هستید و به این مهم پی میبرید که در لحظه زندگی کردن به چه اندازه اهمیت دارد.

 

تفریحات  لذت بخش اطراف برج ایفل





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: